Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Traditional Art / Student Member FlareMale/United States Group :iconocs-of-devianart: OCs-of-Devianart
 
Recent Activity
Deviant for 2 Years
Needs Premium Membership
Statistics 104 Deviations 746 Comments 3,249 Pageviews
My membership ended.

That is all.
  • Listening to: Peace of Mind - Boston

AdCast - Ads from the Community

×

Donate

FlareTheRoo has started a donation pool!
12 / 100
Q_Q Stamp by TheEmptyCanvas

You must be logged in to donate.
  • :icondahub:
    dAhub
    Donated Oct 15, 2013, 2:00:49 PM
    4
  • :icondahub:
    dAhub
    Donated Oct 15, 2013, 10:56:39 AM
    5
  • :icondahub:
    dAhub
    Donated Oct 5, 2013, 1:55:30 PM
    3

Comments


Add a Comment:
 
:iconghostlyectoplasm:
GhostlyEctoplasm 6 days ago  Hobbyist Traditional Artist
Hhhh I forgot I have to re-do your icon


Why didn't you re-mind me dork?? XD
Reply
(1 Reply)
:iconmoonlightecko:
MoonlightEcko Apr 3, 2014  Hobbyist General Artist
Hai,:happybounce:OMG MOAR POEMS! :squee:   Look at meh niw komik chu flareroo. :stinkeye: :shifty:Stare  
Reply
Hidden by Owner
Hidden by Owner
Hidden by Owner
:iconbloodiwolf666:
bloodiwolf666 Mar 22, 2014  Hobbyist General Artist
hihi
Reply
(1 Reply)
:iconembereyewolf:
EmberEyeWolf Feb 22, 2014  Student General Artist
Vielen Dank für die Lieblin!! (I do speak english but its more fun in german, it means thanks for the fave!)
Reply
(1 Reply)
Hidden by Owner
:iconesytha:
Esytha Feb 1, 2014  Student Artist
WHERE!!!! ARE!!! YOU!!!!!!!
Reply
:iconpineapplecatsaur:
pineapplecatsaur Jan 24, 2014  Student Artist
not not not frito im stalker no not frito nope nope never frito ever
why would  i come here no no not frito i stalker no..um -runs away-
Run Away 
Reply
(1 Reply)
Hidden by Owner
Hidden by Owner
(1 Reply)
:iconghostlyectoplasm:
GhostlyEctoplasm Dec 29, 2013  Hobbyist Traditional Artist
//rolls all over your page and makes wolf noises
FLUFF BUTT
....
.....
hai.
Reply
(1 Reply)
:iconemmie0305:
emmie0305 Dec 25, 2013  Hobbyist General Artist
Merry Christmas~!
Reply
:iconhorizon-of-stars:
Horizon-Of-Stars Dec 24, 2013  Hobbyist General Artist
I WISH YOU A MERRY CHRISTMAS, I WISH YOU A MERRY CHRISTMAS, AND A HAPPY NEW YEAR

BE HAPPY AND MERRY OR ELSE!!! :iconfrageplz:
Reply
(1 Reply)
:iconxxsilvermidnight:
MERRY CHRISTMAS (eve)! 

Merry Christmas  Putting up the star 

*gives a cookie and Santa hat^^* COOKIE PLZ Wicket No 05 

~Bai, Santa :santa: rvmp /ReckPixel Gingerbread Cookie 
Christmas La Christmas La Christmas La Christmas La Christmas La Christmas La Christmas La Christmas La Christmas La Christmas La
Reply
(1 Reply)
:iconnlpple:
NlPPLE Dec 4, 2013  Student Digital Artist
I SAID HEY HOT STUFF
Reply
(1 Reply)
:iconnlpple:
NlPPLE Nov 29, 2013  Student Digital Artist
hey hot stuff
Reply
:iconblue-creamy-butt:
Blue-Creamy-Butt Nov 26, 2013  Hobbyist General Artist
Omg pfft!That white bit wasn`t originally suppose to go down to Flares nose,but I had a habit!And now everybody else does it lol XD
Reply
(1 Reply)
:iconembereyewolf:
EmberEyeWolf Nov 26, 2013  Student General Artist
thnx for the watch
Reply
:iconmangoswirls:
Mangoswirls Nov 25, 2013  Hobbyist General Artist
Makes a husky sound at you. vine.co/v/hJahBFIrWQL
Reply
(1 Reply)
Flagged as Spam
Hidden by Owner
(1 Reply)
Hidden by Owner
(1 Reply)
Hidden by Owner
Add a Comment: